Fjernsupport

My Data’s fjernsupport gør det nemt og enkelt at yde IT-support

Vi bruger et fjernsupportsværktøj der hedder TeamViewer. Programmet forbinder folk og deres computere på en utroligt hurtig og nem måde. Del computerskærmen og tillad vores IT-supporter fjern-adgang til din computer, så han kan se problemet med egne øjne, og hurtigt afhjælpe det.

My-Data er specialiseret i ekstern pc-support, som betyder, at når du har fået en tid, vil du blive guidet igennem hele processen. Lige fra installationen af fjernsupport værktøjet, til den endelige løsning af dine IT-udfordringer, foregår med os i røret.

HVORFOR BRUGER VI FJERNSUPPORT?

mydata support
Få support med det samme

Vores Specialiserede IT-supportere sidder parat i alle hverdage, til at hjælpe dig med dine IT-udfordringer. Det betyder at du maksimalt skal vente nogle få minutter, før du kan få hjælp med dine eller virksomhedens computere.

Hos My Data bruger vi vores fjernsupport program  til at løse supportopgaver siden 2010, hvilket har medført enorme besparelser og nedslag i omkostningerne i forbindelse med support opgaver. Det er fordele, der kommer vores kunder til gode, og har betydet at vi siden 2016 har kunne tilbyde ubegrænset fri dansk support til alle vores premium kunder.

På den måde kan både små- og mellemstore virksomheder nyde godt af IT-sikkerhed og support, der hidtil kun var tilgængeligt for store globale virksomheder.

fjernsupport
Hutigere og smartere

Ikke nok med at vi har stærk reduceret tiden imellem problemet opstår og vi kan gå i gang med at finde en løsning. Så har vi også forøget vores effektivitet i selve behandlingen, hvilket betyder at vores kunder kan komme hurtigt videre med deres arbejde.

Når du modtager IT-support fra My Data’s supportteam, har du ikke bare en konsulent til rådighed, du har kontakt med hele My Data’s support afdeling på en gang. Det betyder, at du i løbet af få sekunder kan blive overført fra en general-support medarbejder, til en specialist på netop det område du har behov for hjælp til.

En strategi der har ført til at vi har kunnet løse 97% af de mest udfordrende situationer på få minutter eller timer, og udelukkende ved brug af fjernsupport.

sikkert og krypteret data
Sikkert og krypteret

Vores fjernsupport program inkludere 2048-bits RSA kryptering til privat- og offentlig nøgleudveksling, samt AES 256-bit sessionskryptering på alle fjernforbindelser. Sammenlagt med to-faktor autentificering, tvungen kodeords erstatning og logning af alle tilsluttede enheder, gør vores fjernsupport program til en af verdens mest sikre kommunikationsværktøjer.

Når du har sørget for at downloade vores fjernsupport program, så kan du være 100% sikkerhed på at din computer eller IT-system er under sikker, krypteret, behandling af en professionel IT-rådgiver fra My Data.

domain features

Duis posuere blandit orci sed tincidunt. Curabitur porttitor
nisi ac nunc ornare in dot next.

Data Analysis
Experience up to 2X faster load times low-density servers
Data Encryption
Experience up to 2X faster load times low-density servers
Data Protection
Experience up to 2X faster load times low-density servers
Firewall
Experience up to 2X faster load times low-density servers

SÅDAN FÅR DU FJERNSUPPORT?

Image

Kontakt os

Skriv eller ring til os og fortæl om dit problem. Jo flere detaljer jo bedre.Efter mailen er modtaget, vil der maksimalt gå 24 timer, før I vil blive kontaktet. Her finder vi sammen den tid, som passer jer bedst.

Image

Aftalte tidspunkt

Vores IT-supporter kontakter jer på det aftalte tidspunkt. Såfremt at installationen af TeamViewer ikke er lykkedes for jer endnu, hjælper vi naturligvis med det.

Image

Efter aftalen

Herefter løser en af vores dygtige IT-supportere jeres problem på computeren. Typisk kan problemerne løses uden jeres tilstædeværelse foran computeren, så I kan fortsætte med jeres daglige arbejde imens.

Download vores fjernsupportsværktøj:

Hvis det første link ikke virker (Windows):